niedziela, 6 listopada 2016

Praca z cieniem- rozkład

Dziś przychodzę z myślę ciekawym rozkładem na temat pracy z cieniem. Taka praca mam wrażenie często jest niedoceniana i pomijana i przez doradców tarotowych i osoby, którym karty są stawiane- poprawę swej sytuacji chcemy mieć, już, natychmiast, a to przecież nie tak działa. Żeby zmiany były widoczne, potrzebne jest działanie, wykonanie jakiejś pracy i to najczęściejpracy nad sobą samym. Taką pracę powinniśmy również zalecać naszym kwerentom, jednak jak już wspomniałam, nie jest to droga często uczęszczana- a szszko- bo uświadomienie sobie naszych wewnętrznych blokad i ograniczeń często bywa kluczowe. Tarot traktowany jest zwykle jako narzędzie wróżebne, ale jeszcze lepiej moglibyśmy skorzystać z jego możliwości gdybyśmy za jego pomocą częściej spoglądali w głąb siebie.

Już nie przedłużając oto rozkład:


Rozkład ten udostępniłam na pewnej grupie fejsbukowej, tak więc mogę stwierdzić, że faktycznie dobrze się sprawdza. Chcę jeszcze zwrócić uwagę, że warto patrzeć nie tylko na pytania, ale poszukać połączeń w poziomie i pionie np. popatrzeć na karty 2/1/6 jak na przeszłość/ teraźniejszość/ przyszłość. To samo z kartami na pozycjach 3/4/5. Karty 2/6 oraz 6/5 również pokazują zależności i połączenia, naprawdę serdecznie polecam. 

A to moje karty, jakie wyciągnęłam do tego rozkładu.

Karty losowane z całej talii,nie odwracam,talia Ghost Spirit Tarot
1.Co powinnam zaakceptować?-3 Pentakli
2.O czym powinnam zapomnieć?-5 Mieczy
3.Co powinnam uwolnić?-Wieża
4.Czego mogę się nauczyć?-Królowa Mieczy
5.Gdzie powinnam szukać uleczenia i poprawy?- 7 Mieczy
6.Jak mogę uzyskać pomoc?-Umiarkowanie

W tej talii trzy duchy reprezentują energię twórczą. Balansują swe umiejętności, każdy reprezentuje indywidualny wkład. Myślę,że powinnam zaakceptować, że nie można żyć tylko i wyłącznie w świecie duchowym, niestety, trzeba też zejść na ziemię i zająć się bardziej przyziemnymi obowiązkami. Powinnam zapomnieć o tym,że kiedyś świat pozbawił mnie złudzeń. Fakt, kiedyś byłam dużo bardziej naiwna, wierzyłam,że ludzie kierują się tylko prawością i uczciwością. Teraz jestem dużo bardziej ostrożna i nieufna. Czyżby pora na to, by znów bardziej uwierzyć w ludzi?
Nie powinnam się bać gwałtownych zmian,uwolnić obawy,dać im ulecieć, pozwolić runąć pewnym blokadom, które mam w głowie i w sercu. Na karcie Q Mieczy jest celtycki duch Banshi, który swym zawodzeniem zwiastuje śmierć kogoś z rodziny.Ma dwa oblicza-pięknej dziewicy i starej wiedźmy. Bunshi jest zwiastunem zmian,pomaga przygotować się na nieuniknione. Chyba powinnam się bardziej przygotowywać do rzeczy, które mnie czekają, a także nauczyć się rozpoznawać różne symptomy, dostrzegać zwiastuny. 7 Mieczy w mojej talii mówi o umiejętnym używaniu intuicji i unikaniu sytuacji niekomfortowych. Myślę,że uleczenia i poprawy powinnam szukać w sobie. Właśnie umiejętność, którą wskazała Q Mieczy powinna mi w tym pomóc. Ostatnia karta symbolizuje pojednanie obu aspektów jednej istoty. Pomogę sobie szukając balansu między stabilnością ziemi,a przepływem wody. Puszczenie ego, medytacja,czyli, to co cały czas staram się robić.

Zdaję sobie sprawę,że z tego rozkładu można wyciągnąć jeszcze więcej. Ta talia jest specyficzna i nie należy odczytywać jej wg klucza RWS.

Jeśli skorzystanie z rozkładu, dajcie o tym znać w komentarzu. Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz